Hjælp til sagsbehandling giver din ejendomsforretning flere muskler
Effektive løsninger skaber mere tid til din forretning og flere kroner til din konto.
DETTE MODUL ER KUN TIL MOBIL VERSIONEN
Hjælp til sagsbehandling giver din ejendomsforretning flere muskler
Effektive løsninger skaber mere tid til din forretning og flere kroner til din konto.
4 frustrerende udfordringer i sagsbehandling af boligsalg- og køb
Hvis du arbejder med bolighandel, oplever du måske
- Uoverskuelige sagsbunker.
- Ineffektive processer i din forretning.
- Bøvl med at holde styr på alle de administrative opgaver.
- Manglende tid til dine kunder og kerneforretningen.
Udfordringer som de her skaber ofte frustrationer hos dig og dine medarbejdere, og de kan ende med at koste dig dyrt i tidsspilde og tabte indtægter.
Men du skal en anden vej.
Komplet sagsstyring giver dig mere frihed og flere glade kunder
Vores sagsstyring giver dig:
- Et fuldt overblik over dine sager.
- Fantastiske kundeoplevelser for dine kunder.
- En stærk sagsbehandler der holder mæglerne i kort snor.
- Fuld kontrol over dine administrationsomkostninger og problemfri drift under ferier og sygdom.
Tilsammen giver det dig
- Ro i maven.
- Frihed til at udvikle din forretning.
- Flere glade kunder.
Et tæt samarbejde om de administrative opgaver
Vi tager os af alle administrative opgaver i forbindelse med din ejendomshandel, herunder før- og eftersalg og berigtigelse. Har du brug for hjælp til bogføring eller andre administrative opgaver, hjælper vi også gerne til. Vi arbejder tæt sammen med dig og dine medarbejdere og tilpasser os din forretning.
P.S. Vi klarer kun papirarbejdet for dig. Du må selv brygge kaffen og vande potteplanterne.
Vi får ros af kunderne
Fru Jacobsens Kontor har kompetente og fagligt stærke ansatte
”Jeg bruger Fru Jacobsens kontor til før- og eftersagsbehandling, og kan kun give mine varmeste anbefalinger. Meget kompetente og meget fagligt stærke ansatte som sætter en dyd i deres arbejde. Vil anbefale mindre virksomheder som min egen, der ikke selv har en fast sagsbehandler, at få deres sager lavet hos Fru Jacobsens Kontor.”
Fru Jacobsens Kontor levererer udover det forventede
”Marlene fra ‘Fru Jacobsens Kontor’ er min sagsbehandler, og en del af mit team, jeg har aldrig på noget tidspunkt følt at vi har en ekstern sagsbehandler. Hun er flittig, professionel og særdeles god til at besvare spørgsmål effektivt, uanset om det er fra kunder eller fra os. ‘Fru Jacobsens Kontor’ levererer udover det forventede! I får mine varmeste anbefalinger.”
Stor faglighed og tryghed
”Hos Fru Jacobsens kontor er vi i trygge og kompetente hænder. Alle sager – store som små – tages seriøst. Intet, der kan klares i dag, udsættes til i morgen.
At vi har én fast og erfaren kontaktperson (Julie), der lytter til, hvad vi måtte have af spørgsmål og ønsker, giver tryghed og tillid. Vi vil helt sikkert anbefale Fru Jacobsens Kontor til andre.”
Færre sagsbunker og flere glade kunder
Hos os får dine boligsælgere, boligkøbere og samarbejdspartnere vores bedste sagsbehandling. Det betyder, at du både bliver helt fri for at rode med sagsbunker og arkivmapper, og at du får en stærk og erfaren sparringspartner. Samlet set giver det dig flere kræfter til at fokusere på det vigtigste i din forretning: glade kunder der giver gode referencer, som igen giver flere kunder.