Derfor skal du vælge at få hjælp til det administrative i din ejendomshandel
Sagsbehandlerens funktion er lige vigtig.
Vores sagsbehandling er den optimale løsning for dig, hvis du:
- Vil have en sagsbehandler som har det fulde overblik over forretningens sager.
- Vil have en kollega som arbejder på højtryk for at skabe gode kundeoplevelser.
- Vil have en sagsbehandler som holder mæglerne i ørerne og holder sammen på de løse ender.
- Vil have fuld kontrol over administrationsomkostningerne i din forretning.
- Vil slippe for bøvlet når din sagsbehandler er syg eller holder ferie.
Din sagsbehandler tager sig af alle administrative opgaver i forbindelse med førsalg, eftersalg og berigtigelse. Vi hjælper også gerne med bogholderi og andre administrative opgaver.
Alt foregår i tæt dialog med dig og forretningens øvrige medarbejdere. Det er OS som skal passe ind i DIN forretning – ikke omvendt.
Glade kunder giver gode referencer, og gode referencer giver flere kunder!
Vi bestræber os på at yde den absolut bedste service til dine boligsælgere, boligkøbere og samarbejdspartnere.
Din sagsbehandler repræsenterer din forretning efter allerbedste evne, deltager gerne i møder (online eller fysisk), og figurerer gerne på din hjemmeside som en del af dit team.
Du må selv lave kaffe til dine kundemøder, og du må selv vande potteplanterne på kontoret – resten af de gængse sagsbehandleropgaver klarer vi.

Kontakt
Har du brug for hjælp til sagsbehandling? Lad os tage en snak om mulighederne for et samarbejde.